Begrænset funktionalitet på selvbetjeningen.
Incident Report for TDC Erhverv Cloud Solutions
Update
We are continuing to monitor for any further issues.
Posted Nov 18, 2024 - 09:43 CET
Monitoring
Vigtig information om forsinkede svartider:
Grundet vores overgang til nye systemer kan der forekomme længere svartider og behandlingstider end normalt i denne periode, da mange af processerne er nødsaget til at blive udført manuelt.
Vi takker for din tålmodighed og forståelse.

Ændringer i selvbetjeningen:
Bemærk, at vores selvbetjeningssystemer ikke længere sender aktiveringsmails. Fremover vil procedurerne for hjælp og bestilling af SIM-kort være som følger:

Hvordan får jeg hjælp til at aktivere et SIM-kort?
○ Bemærk, at der kan være forskellige typer SIM-kort. Se nedenstående spørgsmål for at finde den rigtige type.
Send en mail til: Erhverv@sky.tdc.dk, med nummeret det vedrør Emnefeltet.

Hvordan bestiller jeg et Skuffe-SIM-kort?
Bemærk: Skuffe-SIM er lokaliseret hos jer selv, hvis I har mulighed for det. Disse SIM-kort kan kun benyttes til mobil og ikke som datadelingskort.
Send en mail til Erhverv@sky.tdc.dk med følgende informationer, og med nummeret det vedrør Emnefeltet.:
○ Fortag bestillingen via selvbetjeningen først.
○ ICC-nummer / skuffe-SIM-kortnummer.
○ Mobilnummeret på brugeren, det vedrører.

Hvordan bestiller jeg et eSIM?
Send en mail til Erhverv@sky.tdc.dk med følgende informationer, og med nummeret det vedrør Emnefeltet.:
○ Fortag bestillingen via selvbetjeningen først.
○ Mobilnummeret på brugeren.
○ E-mailadresse på brugeren.


Hvordan foretager jeg indportering af et mobilnummer?

○ Fortag bestillingen via selvbetjeningen først.
○ Send en mail til Erhverv@sky.tdc.dk med følgende informationer, og med nummeret det vedrør Emnefeltet.: (Så sender vi en fuldmagt til jer)
○ Udfyldt fuldmagt, som I modtager fra os.
○ Ønsket dato for overførsel af nummeret.
○ Angiv, om hvornår I ønsker overførsel, og hvis dette er hurtigst muligt er vores standard 10 hverdage.
○ Den adresse, I ønsker, at SIM-kortet skal sendes til.

Hvordan bestiller jeg et datadelingskort?
Bemærk: Det er ikke muligt at bestille et datadelingskort, hvis datapakken er under 5 GB. Hver bruger kan maksimalt have tre datadelingskort.
○ Send en mail til Erhverv@sky.tdc.dk med mobilnummeret på den bruger, der skal have datadelingskortet.
○ Skriv også den adresse, I ønsker, at SIM-kortet skal sendes til.
○ Der er max 3 datadelingskort pr brugere.
Posted Oct 11, 2024 - 09:38 CEST
This incident affects: TDC Cloud Self-services (support.sky.tdc.dk, selvbetjening.sky.tdc.dk (Skype for Business Self-service), app.sky.tdc.dk (Teams Self-service)).