We are continuing to monitor for any further issues.
Posted Nov 18, 2024 - 09:43 CET
Monitoring
Vigtig information om forsinkede svartider: Grundet vores overgang til nye systemer kan der forekomme længere svartider og behandlingstider end normalt i denne periode, da mange af processerne er nødsaget til at blive udført manuelt. Vi takker for din tålmodighed og forståelse.
Ændringer i selvbetjeningen: Bemærk, at vores selvbetjeningssystemer ikke længere sender aktiveringsmails. Fremover vil procedurerne for hjælp og bestilling af SIM-kort være som følger:
Hvordan får jeg hjælp til at aktivere et SIM-kort? ○ Bemærk, at der kan være forskellige typer SIM-kort. Se nedenstående spørgsmål for at finde den rigtige type. Send en mail til: Erhverv@sky.tdc.dk, med nummeret det vedrør Emnefeltet.
Hvordan bestiller jeg et Skuffe-SIM-kort? Bemærk: Skuffe-SIM er lokaliseret hos jer selv, hvis I har mulighed for det. Disse SIM-kort kan kun benyttes til mobil og ikke som datadelingskort. Send en mail til Erhverv@sky.tdc.dk med følgende informationer, og med nummeret det vedrør Emnefeltet.: ○ Fortag bestillingen via selvbetjeningen først. ○ ICC-nummer / skuffe-SIM-kortnummer. ○ Mobilnummeret på brugeren, det vedrører.
Hvordan bestiller jeg et eSIM? Send en mail til Erhverv@sky.tdc.dk med følgende informationer, og med nummeret det vedrør Emnefeltet.: ○ Fortag bestillingen via selvbetjeningen først. ○ Mobilnummeret på brugeren. ○ E-mailadresse på brugeren.
Hvordan foretager jeg indportering af et mobilnummer?
○ Fortag bestillingen via selvbetjeningen først. ○ Send en mail til Erhverv@sky.tdc.dk med følgende informationer, og med nummeret det vedrør Emnefeltet.: (Så sender vi en fuldmagt til jer) ○ Udfyldt fuldmagt, som I modtager fra os. ○ Ønsket dato for overførsel af nummeret. ○ Angiv, om hvornår I ønsker overførsel, og hvis dette er hurtigst muligt er vores standard 10 hverdage. ○ Den adresse, I ønsker, at SIM-kortet skal sendes til.
Hvordan bestiller jeg et datadelingskort? Bemærk: Det er ikke muligt at bestille et datadelingskort, hvis datapakken er under 5 GB. Hver bruger kan maksimalt have tre datadelingskort. ○ Send en mail til Erhverv@sky.tdc.dk med mobilnummeret på den bruger, der skal have datadelingskortet. ○ Skriv også den adresse, I ønsker, at SIM-kortet skal sendes til. ○ Der er max 3 datadelingskort pr brugere.
Posted Oct 11, 2024 - 09:38 CEST
This incident affects: TDC Cloud Self-services (support.sky.tdc.dk, selvbetjening.sky.tdc.dk (Skype for Business Self-service), app.sky.tdc.dk (Teams Self-service)).