Haste-servicevindue: Arbejde på vores L4-servermiljø (denne gang pool 1) - nedetid på alle Skype for Business-services
Scheduled Maintenance Report for TDC Erhverv Cloud Solutions
Completed
The scheduled maintenance has been completed.
Posted 11 months ago. Nov 09, 2018 - 23:35 CET
In progress
Scheduled maintenance is currently in progress. We will provide updates as necessary.
Posted 11 months ago. Nov 09, 2018 - 21:00 CET
Scheduled
Som en del af vores arbejde med at vedligeholde og yderligere forbedre vores systemer samt for at udbedre kritiske områder, varsler vi endnu et haste-servicevindue. I servicevinduet skal vi arbejde på vores såkaldte L4-servermiljø (denne gang pool 1), der blandt andet håndterer kald og Skype for Business-aktivitet for nogle af vores kunder.

Vi kan desværre ikke her angive, hvilket miljø I ligger på. Var I berørt torsdag aften, vil I dog ikke være det i aften.

Har I kritisk telefoni i tidsrummet, bør I kontakte TDC Cloud Support og få aktiveret viderestilling til mobile ringegrupper. Vi vil også tage direkte kontakt til de kunder, som vi vurderer kritiske.

Mobil til mobil-telefoni vil ikke være berørt.

Vi beklager det korte varsel og eventuelle gener, arbejdet medfører.

Hvornår?
Fra fredag den 9. november klokken 21.00 og tre timer frem - indtil midnat.

Hvad betyder det for jer?
I tidsrummet vil der være nedetid på alle Skype for Business-services for kunder på L4 pool 1. Vi kan desværre ikke her angive, hvilket miljø I ligger på.

Har I kritisk telefoni i tidsrummet, bør I kontakte TDC Cloud Support og få aktiveret viderestilling til mobile ringegrupper. Vi vil også tage direkte kontakt til de kunder, som vi vurderer kritiske.

Mobil til mobil-telefoni vil ikke være berørt.

Når servicevinduet er overstået, skal I ikke foretage jer noget, og løsningen vil virke som før.

Spørgsmål?
Har du spørgsmål til ovenstående, er du meget velkommen til at kontakte TDC Cloud Support.
Posted 11 months ago. Nov 09, 2018 - 11:23 CET
This scheduled maintenance affected: Skype for Business.