Servicevindue: Opdatering af vores UC1-miljø – få kunder vil opleve udfald på telefonsamtaler og nedetid på Skype for Business-adgang
Scheduled Maintenance Report for TDC Erhverv Cloud Solutions
Completed
The scheduled maintenance has been completed.
Posted 11 months ago. Nov 22, 2018 - 03:00 CET
In progress
Scheduled maintenance is currently in progress. We will provide updates as necessary.
Posted 11 months ago. Nov 21, 2018 - 19:00 CET
Scheduled
Som en del af vores arbejde med at vedligeholde og yderligere forbedre vores systemer, varsler vi et servicevindue. I servicevinduet skal vi arbejde på vores UC1-miljø, der blandt andet håndterer kald og Skype for Business-aktivitet.

Det er dog kun et fåtal af vores kunder, der bliver berørt af dette servicevindue. Hvis I er berørt, vil I modtage en e-mail om det.

Hvornår?
Fra onsdag den 21. november 2018 klokken 19.00 og otte timer frem - indtil klokken 03.00 torsdag morgen.

Hvad betyder det for jer?
I tidsrummet kan der være udfald på længerevarende samtaler, altså samtaler over 10 minutter. Derudover kan der i servicevinduet være op til en times nedetid på Skype for Business-servicen.

Vi anbefaler alle berørte kunder, der har kritisk telefoni i tidsrummet, at få viderestilling til mobile ringegrupper aktiveret. Det kan I gøre ved at kontakte TDC Cloud Support.

Når servicevinduet er overstået, skal I ikke foretage jer noget, og løsningen vil virke som før.

Spørgsmål?
Har du spørgsmål til ovenstående, er du meget velkommen til at kontakte TDC Cloud Support.
Posted 11 months ago. Nov 07, 2018 - 15:48 CET
This scheduled maintenance affected: Skype for Business.