Vi oplever desværre i øjeblikket problemer aktivering af simkort
Incident Report for TDC Erhverv Cloud Solutions
Resolved
Kære kunder,

Vi køre nu på almindelig drift, fejlen er løst på arkivering af simkort.

Venlig hilsen
TDC Erhverv Cloud Support


Dear customers,

We are now running on normal operation, the error has been resolved on sim card activation.

Sincerely
TDC Business Cloud Support
Posted Aug 17, 2023 - 12:00 CEST
Investigating
Bemærk at denne driftsinformation kun omhandler produkter og services fra Cloud Solutions. Driftsinformation fra TDC Erhverv generelt kan findes på tdc.dk/driftsinformation

-------------------

Kære kunder,

Vi oplever desværre udfordringer på vores selvbetjening, der kan påvirke aktivering af både fysiske simkort og eSIM, samt forlænge behandling af porterings sager.

Vi arbejder i øjeblikket på at rette fejlen hurtigst muligt.

Vi beklager de gener dette måtte give.

Venlig hilsen
TDC Erhverv Cloud Support

-----------------------------

Dear customers,

Unfortunately, we are experiencing challenges with our self-service, which can affect the activation of both physical SIM cards and eSIM, as well as prolong the processing of porting cases.

We are currently working on correcting the error as soon as possible.

We apologize for any inconvenience this may cause.

Best regards,
TDC Erhverv Cloud Support
Posted Aug 16, 2023 - 11:02 CEST
This incident affected: TDC Cloud Self-services (app.sky.tdc.dk (Teams Self-service)) and Mobil.