Kort om udfaldet
Alle kunder i Cloud Solutions oplevede i et kort tidsrum tirsdag den 22. januar, at det ikke var muligt modtage eller foretage opkald. Udfaldet startede klokken 10.02 om formiddagen og var endeligt løst klokken 10.22.
Vi er meget kede af dette udfald, og hvad det har betydet for jer, jeres forretning og jeres kunder.
Årsag og korrektion
Grunden til udfaldet var en standardændring, der desværre efterfølgende forårsagede en fejl i vores miljø. Fejlen blev hurtigt rettet i samarbejde med vores underleverandør.
Vi har gennemgået alle processer omkring tilføjelser i miljøet og rettet til, så lignende fejl ikke opstår igen. Trods vi reagerede hurtigt på problemet, har vi påbegyndt udvidelser af vores overvågningsprocedurer, så vi dermed kan reagere endnu hurtigere.
Spørgsmål
Hvis du har yderligere spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte vores supportafdeling via sky.tdc.dk. Her kan du også tilmelde dig notifikationer om driftsforstyrrelser og servicevinduer, hvis du ikke allerede er det.