Haste-servicevindue: Arbejde på vores L4-miljø - nedetid på alle Skype for Business-services
Scheduled Maintenance Report for TDC Erhverv Cloud Solutions
Completed
The scheduled maintenance has been completed.
Posted Nov 08, 2018 - 23:23 CET
Update
Scheduled maintenance is still in progress. We will provide updates as necessary.
Posted Nov 08, 2018 - 23:23 CET
In progress
Scheduled maintenance is currently in progress. We will provide updates as necessary.
Posted Nov 08, 2018 - 21:00 CET
Scheduled
Som en del af vores arbejde med at vedligeholde og yderligere forbedre vores systemer samt for at udbedre kritiske områder, varsler vi et haste-servicevindue. I servicevinduet skal vi arbejde på vores L4-miljø (pool 2), der blandt andet håndterer kald og Skype for Business-aktivitet for nogle af vores kunder.

Vi kan desværre ikke her angive, hvilket miljø I ligger på her. Har I kritisk telefoni, bør I kontakte TDC Cloud Support og få aktiveret viderestilling til mobile ringegrupper. Vi vil også tage direkte kontakt til de kunder, som vi vurderer kritiske.

Vi beklager det korte varsel og eventuelle gener, arbejdet medfører.

Hvornår?
Fra torsdag den 8. november klokken 21.00 og tre timer frem - indtil midnat.

Hvad betyder det for jer?
I tidsrummet vil der være nedetid på alle Skype for Business-services for kunder på L4.

Vi anbefaler alle berørte kunder, der har kritisk telefoni i tidsrummet, at få viderestilling til mobile ringegrupper aktiveret. Det kan I gøre ved at kontakte TDC Cloud Support.

Når servicevinduet er overstået, skal I ikke foretage jer noget, og løsningen vil virke som før.

Spørgsmål?
Har du spørgsmål til ovenstående, er du meget velkommen til at kontakte TDC Cloud Support.
Posted Nov 08, 2018 - 14:50 CET
This scheduled maintenance affected: Skype for Business.