Servicevindue: Opdatering af vores Skype for Business-platform
Scheduled Maintenance Report for TDC Erhverv Cloud Solutions
Completed
The scheduled maintenance has been completed.
Posted Oct 25, 2018 - 03:00 CEST
In progress
Scheduled maintenance is currently in progress. We will provide updates as necessary.
Posted Oct 24, 2018 - 20:00 CEST
Scheduled
Som en del af vores arbejde med at vedligeholde og yderligere forbedre vores systemer, varsler vi et servicevindue, hvor vi skal opdatere vores Skype for Business-platform.

Skype for Business Express-kunder vil ikke være berørt.

Hvornår?
Fra onsdag den 24. oktober 2018 klokken 20.00 og syv timer frem - indtil klokken 03.00 torsdag morgen.

Hvad betyder det for jer?
Generel funktionalitet vil i tidsrummet ikke være afbrudt, men telefonsamtaler og konferencer med en varighed på over 10 minutter kan risikere at blive afbrudt. Hvis dette sker, vil man umiddelbart efter kunne oprette en ny samtale og konferencer vil kunne genoptages.

Når servicevinduet er overstået, skal I ikke foretage jer noget, og løsningen vil virke som før.

Spørgsmål?
Har du spørgsmål til ovenstående, er du meget velkommen til at kontakte TDC Cloud Support på sky.tdc.dk
Posted Oct 07, 2018 - 16:24 CEST
This scheduled maintenance affected: Skype for Business.