Scheduled maintenance is currently in progress. We will provide updates as necessary.
Posted Nov 09, 2018 - 21:00 CET
Scheduled
Som en del af vores arbejde med at vedligeholde og yderligere forbedre vores systemer samt for at udbedre kritiske områder, varsler vi endnu et haste-servicevindue. I servicevinduet skal vi arbejde på vores såkaldte L4-servermiljø (denne gang pool 1), der blandt andet håndterer kald og Skype for Business-aktivitet for nogle af vores kunder.
Vi kan desværre ikke her angive, hvilket miljø I ligger på. Var I berørt torsdag aften, vil I dog ikke være det i aften.
Har I kritisk telefoni i tidsrummet, bør I kontakte TDC Cloud Support og få aktiveret viderestilling til mobile ringegrupper. Vi vil også tage direkte kontakt til de kunder, som vi vurderer kritiske.
Mobil til mobil-telefoni vil ikke være berørt.
Vi beklager det korte varsel og eventuelle gener, arbejdet medfører.
Hvornår? Fra fredag den 9. november klokken 21.00 og tre timer frem - indtil midnat.
Hvad betyder det for jer? I tidsrummet vil der være nedetid på alle Skype for Business-services for kunder på L4 pool 1. Vi kan desværre ikke her angive, hvilket miljø I ligger på.
Har I kritisk telefoni i tidsrummet, bør I kontakte TDC Cloud Support og få aktiveret viderestilling til mobile ringegrupper. Vi vil også tage direkte kontakt til de kunder, som vi vurderer kritiske.
Mobil til mobil-telefoni vil ikke være berørt.
Når servicevinduet er overstået, skal I ikke foretage jer noget, og løsningen vil virke som før.
Spørgsmål? Har du spørgsmål til ovenstående, er du meget velkommen til at kontakte TDC Cloud Support.
Posted Nov 09, 2018 - 11:23 CET
This scheduled maintenance affected: Skype for Business.