Scheduled maintenance is currently in progress. We will provide updates as necessary.
Posted Nov 21, 2018 - 19:00 CET
Scheduled
Som en del af vores arbejde med at vedligeholde og yderligere forbedre vores systemer, varsler vi et servicevindue. I servicevinduet skal vi arbejde på vores UC1-miljø, der blandt andet håndterer kald og Skype for Business-aktivitet.
Det er dog kun et fåtal af vores kunder, der bliver berørt af dette servicevindue. Hvis I er berørt, vil I modtage en e-mail om det.
Hvornår? Fra onsdag den 21. november 2018 klokken 19.00 og otte timer frem - indtil klokken 03.00 torsdag morgen.
Hvad betyder det for jer? I tidsrummet kan der være udfald på længerevarende samtaler, altså samtaler over 10 minutter. Derudover kan der i servicevinduet være op til en times nedetid på Skype for Business-servicen.
Vi anbefaler alle berørte kunder, der har kritisk telefoni i tidsrummet, at få viderestilling til mobile ringegrupper aktiveret. Det kan I gøre ved at kontakte TDC Cloud Support.
Når servicevinduet er overstået, skal I ikke foretage jer noget, og løsningen vil virke som før.
Spørgsmål? Har du spørgsmål til ovenstående, er du meget velkommen til at kontakte TDC Cloud Support.
Posted Nov 07, 2018 - 15:48 CET
This scheduled maintenance affected: Skype for Business.