Servicevindue: Opdatering af vores UC1-miljø – få kunder vil opleve udfald på telefonsamtaler og nedetid på Skype for Business-adgang
Scheduled Maintenance Report for TDC Erhverv Cloud Solutions
Completed
The scheduled maintenance has been completed.
Posted Nov 22, 2018 - 03:00 CET
In progress
Scheduled maintenance is currently in progress. We will provide updates as necessary.
Posted Nov 21, 2018 - 19:00 CET
Scheduled
Som en del af vores arbejde med at vedligeholde og yderligere forbedre vores systemer, varsler vi et servicevindue. I servicevinduet skal vi arbejde på vores UC1-miljø, der blandt andet håndterer kald og Skype for Business-aktivitet.

Det er dog kun et fåtal af vores kunder, der bliver berørt af dette servicevindue. Hvis I er berørt, vil I modtage en e-mail om det.

Hvornår?
Fra onsdag den 21. november 2018 klokken 19.00 og otte timer frem - indtil klokken 03.00 torsdag morgen.

Hvad betyder det for jer?
I tidsrummet kan der være udfald på længerevarende samtaler, altså samtaler over 10 minutter. Derudover kan der i servicevinduet være op til en times nedetid på Skype for Business-servicen.

Vi anbefaler alle berørte kunder, der har kritisk telefoni i tidsrummet, at få viderestilling til mobile ringegrupper aktiveret. Det kan I gøre ved at kontakte TDC Cloud Support.

Når servicevinduet er overstået, skal I ikke foretage jer noget, og løsningen vil virke som før.

Spørgsmål?
Har du spørgsmål til ovenstående, er du meget velkommen til at kontakte TDC Cloud Support.
Posted Nov 07, 2018 - 15:48 CET
This scheduled maintenance affected: Skype for Business.