Der opleves problemer med 3G
Incident Report for TDC Erhverv Cloud Solutions
Resolved
Vi er nu tilbage i normal drift, men fortsætter med at overvåge de berørte systemer tæt.

Du kan læse mere om årsagerne dette incident i den såkaldte incident report, som vil blive publiceret, når vi har færdiggjort vores endelige undersøgelser.

Vi skal igen beklage eventuelle gener, som denne hændelse måtte have medført.

Har du spørgsmål til ovenstående, er du meget velkommen til at kontakte os via support.sky.tdc.dk eller på 7733 7171.

Venlig hilsen
TDC Erhverv Cloud Support

----------------------------

Normal operations have now been restored, but we continue to monitor the affected systems closely.

You can read more about the causes of this incident in the so-called incident report, which will be published once we have concluded our final investigations.

Once again we would like to apologise for any inconveniences caused by this incident.

If you have questions concerning the above, you are more than welcome to contact us via support.sky.tdc.dk or by calling +45 7733 7171.

Best regards,
TDC Business Cloud Support
Posted Jul 17, 2020 - 12:37 CEST
Investigating
Bemærk at denne driftsinformation kun omhandler produkter og services fra Cloud Solutions. Driftsinformation fra TDC Erhverv generelt kan findes på tdc.dk/driftsinformation

-------------------

Der opleves problemer med 3G, specielt i de områder hvor vi er ved at udskifte RAN fra Huawei til Ericsson
Det kan opleves som Drop Calls, Silent Calls og Handover fejl.
Der bliver arbejdet på at løse det. Vi opdatere her så snart vi har mere info.

Vi beklager eventuelle gener, som forstyrrelserne måtte medføre for jer.

Venlig hilsen
TDC Erhverv Cloud Support

-----------------------------
Posted Jul 01, 2020 - 08:16 CEST