Udfordringer med kald på 2G/3G/4G/5G - Data/Voice
Incident Report for TDC Erhverv Cloud Solutions
Resolved
Kære kunde,

De generelle netværksproblemer på mobilnetværket er nu løst, og vi har været i normal drift siden i går eftermiddag. Vi beklager de gener dette måtte have haft.

Dear customer,

The general mobile network issues have now been resolved, and we have been operating normally since yesterday afternoon. We apologize for any inconvenience this may have caused.

TDC Erhverv Cloud Support
Posted Sep 21, 2022 - 08:33 CEST
Investigating
Kære kunde,

Der er lige pt. problemer generelt på mobilnetværket, som desværre påvirker kald.

Der kan forekomme problemer på følgende mobil data teknologier: 2G/3G/4G/5G data

Det er en fejl på selve TDC netværket, så vi henviser til TDC driftsinformation: https://erhvervkundeservice.tdc.dk/arkiv/info/details?fas_id=20220920-003272&issue_type=aktuelle%20fejl

Dear customer,

There is currently problems in general on the mobile network which unfortunately affect calls.

Problems may occur on the following mobile data technologies: 2G/3G/4G/5G data

It is an error on the TDC network itself, so we refer to TDC operating information:https://erhvervkundeservice.tdc.dk/arkiv/info/details?fas_id=20220920-003272&issue_type=aktuelle%20fejl

TDC Erhverv Cloud Support
Posted Sep 20, 2022 - 15:04 CEST
This incident affected: Mobil.