Servicevindue: Opgradering af Competella-produkter - nedetid på Competella Enterprise Reception og CCLite
Scheduled Maintenance Report for TDC Erhverv Cloud Solutions
Completed
The scheduled maintenance has been completed.
Posted Jun 25, 2018 - 00:00 CEST
In progress
Scheduled maintenance is currently in progress. We will provide updates as necessary.
Posted Jun 24, 2018 - 20:00 CEST
Scheduled
Som en del af vores arbejde med at vedligeholde og forbedre vores platform, varsler vi et servicevindue.

Årsagen er en større opgradering af vores Competella-produkter til nyeste version. Opgradering giver bl.a. et nyt forbedret wallboard, bedre statistik samt mulighed for schedulering af rapporter.

Hvornår?
Søndag den 24. juni 2018 klokken 20.00 til 24.00

Hvad betyder det for jer?
Servicevinduet omhandler en større opgradering af vores Competella-produkter til nyeste version.

Competella Enterprise Reception og CCLite vil i servicevinduet ikke være tilgængelige. Det betyder, at kald, der normalt routes via disse services, ikke vil nå frem. Hvis I har behov for midlertidig viderestilling under servicevinduet, er I meget velkommen til at kontakte TDC Cloud Support på support@sky.tdc.dk.

Når servicevinduet er overstået, skal I ikke foretage jer noget, og løsningen vil virke som før.

Spørgsmål?
Har du spørgsmål til ovenstående, er du meget velkommen til at kontakte TDC Cloud Support på sky.tdc.dk
Posted Jun 04, 2018 - 14:24 CEST