Servicevindue: Systemarbejde på Skype for Business
Scheduled Maintenance Report for TDC Erhverv Cloud Solutions
Completed
The scheduled maintenance has been completed.
Posted May 14, 2017 - 04:00 CEST
In progress
Scheduled maintenance is currently in progress. We will provide updates as necessary.
Posted May 13, 2017 - 22:00 CEST
Scheduled
Som led i vores konstante forbedringer af vores løsninger, varsler vi et servicevindue. Det skyldes, at vi skal opgradere vores Skype for Business-platform. I servicevinduet kan der være udfald af kortere varighed på jeres Skype for Business-løsning.

Hvornår?

Lørdag den 13. maj 2017 fra klokken 22.00 til søndag den 14. maj 2017 klokken 04.00.

Hvad betyder det for jer?

Servicevinduet omhandler vores Skype for Business-platform, hvilket betyder, at i det nævnte tidsrum kan være udfald af kortere varighed på jeres løsning. Øvrig telefoni, SIP-trunks, mobiltelefoni samt internet vil ikke blive berørt af dette servicevindue.

Når servicevinduet er overstået, skal I ikke foretage jer noget, og løsningen vil virke som før.

Spørgsmål?

Har du spørgsmål til ovenstående, er du meget velkommen til at kontakte TDC Erhverv Cloud Support via support.sky.tdc.dk (alternativt 7733 7171)
Posted Apr 26, 2017 - 15:24 CEST
This scheduled maintenance affected: Skype for Business.