Haste-servicevindue: Arbejde på infrastrukturen bag vores Skype for Business-platform
Scheduled Maintenance Report for TDC Erhverv Cloud Solutions
Completed
The scheduled maintenance has been completed.
Posted Mar 13, 2018 - 11:00 CET
Scheduled
Som en del af vores konstante arbejde med at forbedre vores løsninger, varsler vi et haste-servicevindue. Det skyldes, at vi skal foretage vigtige opdateringer af dele af infrastrukturen bag vores Skype for Business-platform.

Visse kunder vil i tidsrummet opleve, at de ikke kan logge på eller benytte Skype for Business, CC TouchPoint eller Competella.

Hvornår?

Torsdag den 8. marts 2018 fra klokken 00.00 til klokken 04.00.

Når servicevinduet er overstået, skal I ikke foretage jer noget, og I vil igen kunne logge på Skype for Business og benytte vores løsninger som normalt.

Spørgsmål?

Har du spørgsmål til ovenstående, er du meget velkommen til at kontakte TDC Erhverv Cloud Support via sky.tdc.dk eller på 7733 7171
Posted Mar 07, 2018 - 16:04 CET
This scheduled maintenance affected: Skype for Business.