Servicevindue: Systemarbejde på vores hovedinfrastruktur
Scheduled Maintenance Report for TDC Erhverv Cloud Solutions
Completed
The scheduled maintenance has been completed.
Posted Jul 16, 2017 - 04:00 CEST
In progress
Scheduled maintenance is currently in progress. We will provide updates as necessary.
Posted Jul 15, 2017 - 23:00 CEST
Update
På grund af sommerferie, har vi valgt at rykke servicevinduet to uger frem, så vi nu udfører arbejdet den 15.-16. juli.
Posted Jun 22, 2017 - 15:55 CEST
Scheduled
Som led i vores konstante forbedringer af vores løsninger, varsler vi et servicevindue. Det skyldes, at vi skal foretage justeringer af hovedinfrastrukturen bag vores løsninger.

I servicevinduet vil der være afbrydelser af kortere varighed, hvor man ikke kan forbinde til vores services.

Hvornår?

Lørdag den 15. juli 2017 fra klokken 23.00 til søndag den 16. juli 2017 klokken 04.00. (Ændret i forhold til tidligere udmelding).

Hvad betyder det for jer?

Servicevinduet omhandler arbejde på vores hovedinfrastruktur, hvilket betyder, at der i det nævnte tidsrum vil være udfald af kortere varighed på jeres løsninger. Eventuelle aktive kald vil disse tidspunkter blive afbrudt.

Når servicevinduet er overstået, skal I ikke foretage jer noget, og løsningerne vil virke som før.

Spørgsmål?

Har du spørgsmål til ovenstående, er du meget velkommen til at kontakte TDC Erhverv Cloud Support via support.sky.tdc.dk eller på 7733 7171.
Posted Jun 16, 2017 - 14:45 CEST
This scheduled maintenance affected: Skype for Business, SkyApp, Internet & DSL, Mobil, and Telefoni (SIP & Kredsløb).