Udfordringer med opkald fra VoLTE og Mobil data
Incident Report for TDC Erhverv Cloud Solutions
Resolved
Kære kunde,

Fejlen skulle nu være løst, og trafikken er normaliseret. Vi beklager de gener det måtte have haft.

Dear customer,

The error have been resolved and traffic has returned to normal. We apologize for any inconvenience this may have caused.

TDC Erhverv Cloud Support
Posted Sep 20, 2022 - 12:02 CEST
Update
Kære kunde,

Problemet med mobildata skulle gerne være løst, men der kan stadig opleves tavse kald. Der fejlrettes fortsat.

Dear customer,

The issue with mobile data is resolved, but silent calls may still occur. We are working to correct this.

TDC Erhverv Cloud Support
Posted Sep 20, 2022 - 10:53 CEST
Identified
Kære kunde,

Der kan forekomme tavse opkald ved opkalds forsøg fra VoLTE.

Der kan forekomme problemer på følgende mobil data teknologier: 2G/3G/4G/5G data

Det er en fejl på selve TDC netværket, så vi henviser til TDC driftsinformation: https://erhvervkundeservice.tdc.dk/arkiv/info/details?fas_id=20220920-002199&issue_type=aktuelle%20fejl

Dear customer,

Silent calls may occur when calling from VoLTE.

Problems may occur on the following mobile data technologies: 2G/3G/4G/5G data

It is an error on the TDC network itself, so we refer to TDC operating information: https://erhvervkundeservice.tdc.dk/arkiv/info/details?fas_id=20220920-002199&issue_type=aktuelle%20fejl

TDC Erhverv Cloud Support
Posted Sep 20, 2022 - 09:14 CEST
This incident affected: Mobil.