Servicevindue: Tilføjelse af internetkapacitet - forsinkelser på løsningerne
Scheduled Maintenance Report for TDC Erhverv Cloud Solutions
Completed
The scheduled maintenance has been completed.
Posted about 1 year ago. Aug 18, 2018 - 00:00 CEST
In progress
Scheduled maintenance is currently in progress. We will provide updates as necessary.
Posted about 1 year ago. Aug 17, 2018 - 23:00 CEST
Scheduled
Som en del af vores arbejde med at vedligeholde og gøre vores platform endnu mere robust, varsler vi et servicevindue.

Det skyldes, at vi ønsker at tilføje yderligere internetkapacitet til vores infrastruktur.

Hvornår?
Fredag den 17. august 2018 fra klokken 23.00 til klokken 23.59.

Hvad betyder det for jer?
I forbindelse med servicevinduets arbejde kan I opleve forsinkelser på løsningerne.

Når servicevinduet er overstået, skal I ikke foretage jer noget, og vores løsninger vil virke som før.

Spørgsmål?
Har du spørgsmål til ovenstående, er du meget velkommen til at kontakte TDC Erhverv Cloud Support via sky.tdc.dk eller på 7733 7171.
Posted about 1 year ago. Aug 01, 2018 - 14:18 CEST
This scheduled maintenance affected: Skype for Business, Business One, and SkyApp.