Competella CCD via Skype for Business
Incident Report for TDC Erhverv Cloud Solutions
Resolved
Vi er nu tilbage i normal drift, men fortsætter med at overvåge de berørte systemer tæt.

Du kan læse mere om årsagerne dette incident i den såkaldte incident report, som vil blive publiceret, når vi har færdiggjort vores endelige undersøgelser.

Vi skal igen beklage eventuelle gener, som denne hændelse måtte have medført.

Har du spørgsmål til ovenstående, er du meget velkommen til at kontakte os via support.sky.tdc.dk eller på 7733 7171.

Venlig hilsen
TDC Erhverv Cloud Support

----------------------------

Normal operations have now been restored, but we continue to monitor the affected systems closely.

You can read more about the causes of this incident in the so-called incident report, which will be published once we have concluded our final investigations.

Once again we would like to apologise for any inconveniences caused by this incident.

If you have questions concerning the above, you are more than welcome to contact us via support.sky.tdc.dk or by calling +45 7733 7171.

Best regards,
TDC Business Cloud Support
Posted Apr 16, 2021 - 09:31 CEST
Investigating
Bemærk at denne driftsinformation kun omhandler produkter og services fra Cloud Solutions. Driftsinformation fra TDC Erhverv generelt kan findes på tdc.dk/driftsinformation

-------------------

Vi har desværre siden slut sidste uge oplevet nedenstående.

Vi oplever i øjeblikket stabilitets problemer på kald igennem Competella CCD via Skype for business.

Problemet kan vis sig i dobbelt opkalds vinduer på Skype for business, forkert nummervisning, samt mails ved ubesvaret kø kald - og andre uhensigtsmæssigheder af kalds håndteringen.

Der arbejdes på højtryk i vores tekniske team, i fællesskab med vores leverandør på en stabil løsning.

Vi beklager de gener dette måtte have

Venlig hilsen
TDC Erhverv Cloud Support
Posted Apr 13, 2021 - 11:25 CEST
This incident affected: Competella/PC Reception/IVR Pro.